loading...
شیزوان
شیزوان بازدید : 259 شنبه 21 تیر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ستین به نام سرندوون

نام اثر : سرندوون

خواننده : ستین

 

دانلود با کیفیت 320                                  دنلود با کیفیت 128

 

ستین سرندوون

دانلود آهنگ جدید ستین به نام سرندوون

Satin – Sar Nado’un

متن ترانه سرندوون از ستین

زل میزنی تو چشه‌ منو / اونی که این وسط میمیره منم

اونی که اگه تو نباشی / میزنه‌ پرسه میزنه قدم

متن آهنگ ستین سرندوون

زل میزنی تو چشه‌ منو
اونی که این وسط میمیره منم
اونی که اگه تو نباشی
میزنه‌ پرسه میزنه قدم

یکی یکی‌ کوچه هارو
نگاه کن این یه بارو
بیا ببین حال مارو
ببین کار روزگارو

منو سر ندوون ، پشتم به این و اون
نگو پی منه ولی نمیخوامش
این یه بارم گیر کرده کارم
من هیشکی و اینجوری نمیپامش

سر ندوون ، پشتم به این و اون
نگو پی منه ولی نمیخوامش
این یه بارم گیر کرده کارم
من هیشکی و اینجوری نمیپامش

تو بلدی یه کاری کن‌ مثل خودت مغرور شم
ولی ولت نمیکنم خودم نمیتونم حتی مجبور شم
بیا ببین حالم و نکن باور تو حرف اینو اون و دیگه
لبام دیگه چیزی نمیگن تو فقط ببین چشام ‌داره چی میگه

من و سر ندوون ، پشتم به این و اون
نگو پی منه ولی نمیخوامش
این یه بارم گیر کرده کارم
من هیشکی و اینجوری نمیپامش

سر ندوون ، پشتم به این و اون
نگو پی منه ولی نمیخوامش
این یه بارم گیر کرده کارم
من هیشکی و اینجوری نمیپامش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,651
  • بازدید کلی : 10,596